My Second Hometown - Kapit

Gambar pasar Kapit diambi aku lebuh ngena "landas"

Mula aku terengkah ba menua Kapit kena 27.7.2010 ketegal ti ditikau ka orang gawa ditu. Amat menua aku (Pakan) kira ka enda tentu jauh ari Kapit tang aku nadai kala nujah menua tu sekali. Datai di Kapit, amat tak seilu-ilu laban ti nadai kaban dikelala. Udah melapor maya nya ba Jabatan Tanah dan Survei Bahagian Kapit, singin ati ka pulai. Tang dini meh agi bisi ekspress maya nya (jam udah pukul 4 lemai).

Terminal Bot Ekspress Kapit

Majlis Daerah Kapit

Gambar diambi sebedau undur ke Sibu

Ai Batang Rajang

Lebuh kena "tsunami" empai lama

Dewan Suarah Kapit

Kedai Borneo - entara shopping complex utama ba Kapit

Fort Sylvia - Kubu Rajah Brooke ka dulu suba

"Bulatan Teresang Kenyalang"

Menua Kapit laban ti sigi bedau datai jalai, semina ngena bot ekspress aja meh ulih kena ngelawa menua tu. Dalam perambu perintah, jalai deka digaga ari Kanowit-Ngemah-Song-Kapit dalam pun taun tu tadi. Naka ni jalai nya udah digaga, nya enda ga aku nemu.

Town Square - penuh belama tiap-tiap hari jamah
bala mensia ke datai ari ulu,ari ili

SMK Kapit

Kapit Waterfront

Diatu, nyau lebih setaun aku udah diau di Kapit. Udah nyau asai menua diri empu. Kaban nyau majak mayuh dikelala,nya meh ngasuh hari ambis enda berasai. Lauk meh cukup nyamai ka ngiga (tang mar enti meli ba market - chunto ikan semah=RM60 ke atas). Menua aku pan enda ga berasai jauh enti ka pulai ujung minggu. Amat nyamai ga diau di Kapit semina penusah laban ti nadai jalai aja ka nyadi penanggul.

Penulis : Danny Anyuk ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel My Second Hometown - Kapit ini dipublish oleh Danny Anyuk pada hari Friday, October 7, 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan My Second Hometown - Kapit
 

0 comments:

Post a Comment